Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

Brigg skrev 43 minutter siden:

Har du plass for å henge en oppsamler under pumpa? Feks bunn av en brusflaske som skjæres til og festes med en strips eller noe. Så kan denne tømmes kontrollert daglig eller ved behov. 

Jeg har ikke lekkasje selv på sjøvann og på Tamd74 ville det evt heller ikke treffe noen reim..

Har derimot en liten glykol lekkasje jeg ikke har funnet årsak til ennå, har lagt seg litt grønn væske i kjølen, ikke mye. Kan tenkes det har kommet ut av sladrehull på pumpa, ferien begynner om 2 dager, så litt bekymret.. Er det "bare" en tetting og ikke lagerhavari på gang, så er jo dette ikke noen krise å kjøre med i ferien vil jeg tro. Er det i tillegg lager, så stiller jo dette seg litt annerledes, men usikker på mye skade dette kan foråraske utenom pumpe havari.

Førstefender

Førstefender

Brigg skrev 33 minutter siden:

Har du plass for å henge en oppsamler under pumpa? Feks bunn av en brusflaske som skjæres til og festes med en strips eller noe. Så kan denne tømmes kontrollert daglig eller ved behov. 

Jeg har ikke lekkasje selv på sjøvann og på Tamd74 ville det evt heller ikke treffe noen reim..

Har derimot en liten glykol lekkasje jeg ikke har funnet årsak til ennå, har lagt seg litt grønn væske i kjølen, ikke mye. Kan tenkes det har kommet ut av sladrehull på pumpa, ferien begynner om 2 dager, så litt bekymret.. Er det "bare" en tetting og ikke lagerhavari på gang, så er jo dette ikke noen krise å kjøre med i ferien vil jeg tro. Er det i tillegg lager, så stiller jo dette seg litt annerledes, men usikker på mye skade som dette kan foråraske utenom pumpe havari.

• Create New...