nomen Startet 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2021 Før kunne mam gå inn på marinepartseurope.com og søke fritt i deletegnimger ol. på alle Volvo Penta produkter. Det ser det ut til å være slutt på. Når jeg nå søker opp nettsiden, kommer jeg til en ny nettside hvor man må logge inn, og tilsynelatende være forhandler. Er det noe jeg gjør feil, eller opplever dere andre det også? Er synd hvis det er slik, var veldig lettvint når en skulle bestille deler. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Taskeladden Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 (redigert) Virker den, men du må på forsiden og velge land, så ett verksted. så får du tilgang til sprengskisser via der. Sånn MPE (marinepartseurope.com) Redigert 6.Juli.2021 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Jo9 Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 Ja, samme her. Ser imidlertid ut som man kan lage seg en innlogging som privatperson. Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 VP endret litt for noen år siden, kom ny butikk i butikken ? I praksis ble del vel mer utilgjengelig for sluttkunder å finne deler med priser etc for Norge og Sverige. Jeg har løst det ved å å gå på volvopentashop.com og velge en dansk forhandler, da har,an ihvertfall skisser og danske priser, finne delen og sende forespørsel til lokal VP-forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.