sportnaj Startet 8.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2021 Jeg har sett noen motorrom der det er lagt inn metallrister både til å stå på og til å plassere batteri eller andre ting på. Tenkte jeg skulle få kjøpt inn noen sånne da det gir både sikkerhet og er mer ryddig. Men er ikke så lett å finne hvem som selger slikt. Noen som har tips til hvor man får tak i slike? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 8.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2021 Er det strekkstål/ strekkmetall rister du tenker på? Mye brukt i landbruk, men også trapper etc? Søk i Google på strekkmetall så kommer det opp mye. Felleskjøpet har blant annet slikt. Men vet ikke om det er slike du tenker på? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
sportnaj Svart 8.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2021 har ikke noe forhold til nomenklaturen her så kan godt være det jeg tenker på. Er vel kun ute etter noen metallrister som kan leveres i passende størrelser og som er holdbare i båt. søkte på felleskjøpet og de hadde bare ganske store rammer med dette ser det ut som. Strekkmetall | Felleskjøpet.no (felleskjopet.no) (Litt morsomt at det ligger under husdyr->sau og geit....) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.