Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Jeg er litt usikker på om jeg forstår hendelsen riktig, men det første jeg tenker på er defekt demperplate som sitter mellom motoren og S130-drevet. Demperplaten er en gjenganger på VP D2-serien, og kan forårsake ulyd i drivlinjen. Jeg byttet demperplate etter ca 700 motortimer.

 

 

TideRace

TideRace

Jeg er litt usikker på om jeg forstår hendelsen riktig, men det første jeg tenker på er defekt demperplate som sitter mellom motoren og S130-drevet. Demperplaten er en gjenganger på VP D2-serien, og kan forårsake ulyd i drivlinjen. Jeg måtte bytte min etter ca 700 motortimer.

 

 

TideRace

TideRace

Jeg er litt usikker på om jeg forstår hendelsen riktig, men det første jeg tenker på er defekt demperplate som sitter mellom motoren og S130-drevet. Demperplaten er en gjenganger på VP D2-serien og S130-drevet, og kan forårsake ulyd i drivlinjen. Jeg måtte bytte min etter ca 700 motortimer.

 

 

TideRace

TideRace

Jeg er litt usikker på om jeg forstår hendelsen riktig, men det første jeg tenker på er defekt demperplate som sitter mellom motoren og S130-drevet. Demperplaten er en gjenganger på VP D2-serien og S130-drevet, og kan forårsake ulyd i drivlinjen. Jeg måtte bytte min etter ca 700 motortimer.

TideRace

TideRace

Jeg er litt usikker på om forstår hendelsen riktig, men det første jeg tenker på er defekt demperplate som sitter mellom motor og S130-drevet. Demperplaten er en gjenganger på VP D2-serien og S130-drevet, og kan forårsake ulyd i drivlinjen. Jeg måtte bytte min etter ca 700 timer.



×
×
  • Create New...