Gladlaxen
Er innslag fra denne ruten på Norge rundt (Verdens vakreste postrute). Kan det være at han har bedre oversikt enn vi tror i innslaget? Selv hadde jeg ikke holdt den hastigheten så tett på land som vi ser i første innlegget mitt.
Er innslag fra denne ruten på Norge rundt (Verdens vakreste postrute). Kan det være at han har bedre oversikt enn vi tror i innslaget? Selv hadde jeg ikke holdt den hastigheten så tett på land som vi ser i første innlegget mitt.
Er innslag fra denne ruten på Norge rundt (Verdens vakreste postrute). Virker ikke som om han kjører uforsvarlig på tv i hvert fall. Kan det være at han har bedre oversikt enn vi tror i innslaget? Selv hadde jeg ikke holdt den hastigheten så tett på land som vi ser i første innlegget mitt.
Er innslag fra denne ruten på Norge rundt. Virker ikke som om han kjører uforsvarlig på tv i hvert fall. Kan det være at han har bedre oversikt enn vi tror i innslaget? Selv hadde jeg ikke holdt den hastigheten så tett på land som vi ser i første innlegget mitt.
Er innslag fra denne ruten på Norge rundt. Virker ikke som om han kjører uforsvarlig på tv i hvert fall. Kan det være at han har bedre oversikt enn vi tror i innslaget? Selv hadde jeg ikke holdt den hastigheten så tett på land som vi ser i klippet over.