Jump to content

Edit History

Thomas_h

Thomas_h

Skriveleif

Takker for svarene. Jeg hadde tenkt å gå Sprangreidkanalen for litt avbrekk fra havet, men var litt usikker på båttrekket ved listeid.

Jeg så det stod 2.5m på en bro, men har sett mange sier som over 4.3m. Vi er bare 3.25 meter og noe over vann når jeg bretter vhf antennen ned. 

Men må som nevnt uansett forbi Jærens kyst.

Søndag ser best ut av alle dagene på meldingen. 

Ihht. til Windy er det på søndag værst utenfor Egersund. Ikke så gale ved Lindesnes.

Jeg ser bølgene, dønningene og vinden går i samme retning (sør/øst). 

Jeg har selvsagt lyst å gå i plan-fart, men hvis jeg må vente en uke i stavanger-regionen tror jeg heller jeg får snirkle meg avgårde i 7-8kn. ?

Vet ikke hva jeg skal sette som max for meg selv?? 10ms og 1 m hs? 

Thomas_h

Thomas_h

Takker for svarene. Jeg hadde tenkt å gå Sprangreidkanalen for litt avbrekk fra havet, men var litt usikker på båttrekket ved listeid.

Jeg så det stod 2.5m på en bro, men har sett mange sier som over 4.3m. Vi er bare 3.25 meter og noe over vann når jeg bretter vhf antennen ned. 

Men må som nevnt uansett forbi Jærens kyst.

Ihht. til Windy er det på søndag værst uten for Egersund. Ikke så gale ved Lindesnes.

Jeg ser bølgene, dønningene og vinden går i samme retning (sør/øst). 

Jeg har selvsagt lyst å gå i plan-fart, men hvis jeg må vente en uke i stavanger-regionen tror jeg heller jeg får snirkle meg avgårde i 7-8kn. ?

Vet ikke hva jeg skal sette som max for meg selv?? 10ms og 1 m hs? 

• Create New...