DracoAq145 Startet 11.Juli.2021 Del på Facebook Startet 11.Juli.2021 Hei. Før sjøsetting i helgen så ble motor startet og gikk ca 30 sek før den ble stoppet. Ingen ulyd fra motor. En time etter ble den satt ut, og når motor da skulle startes så sto den bom fast.. Starter orker ikke å dra rundt, og jeg klarer heller ikke turne motor med latmannsarm på veiv. Jeg får satt drevet i fri men motor er fortsatt stam. Er det noen som har vært utenfor dette før? Motor er en Aq145 som sitter i en Draco 1800dc. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
mrtiger Svart 11.Juli.2021 Del på Facebook Svart 11.Juli.2021 Hva med oljenivå? Skjært seg… Sitér dette innlegget Link to post
DracoAq145 Svart 11.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2021 Helt fin olje.. Sitér dette innlegget Link to post
tnlu Svart 11.Juli.2021 Del på Facebook Svart 11.Juli.2021 Hei. Tror eg ville startet med å sjekke registerreim om den har hoopet over eller er slitt av. Kjenner ikke disse motorene om ventiler vil ta i stempler ved regreim brudd men det høres ut til å være noe mekanisk som holder igjen. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juli.2021 Del på Facebook Svart 11.Juli.2021 Vann i sylinder? Jeg ville skrudd ut pluggene og prøvd igjen. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.