K.I.S.S. Startet 12.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2021 det er en 89 modell caterpillar 3208 V8 på 375 hk. jeg skulle teste termostatene og var uheldig når jeg skulle tærse av termostathuset det kløvnet , er nå på utkikk etter et slik deksel ,er det noen som har en ide hvor jeg får tak i noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 12.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2021 Nermeste pon servicesenter oppgi serieno.på motoren .Delen du trenger er lik på mange cat og er tilgjengelig Sitér dette innlegget Link to post
kurisa01@outlook Svart 3.April.2024 Link til dette innlegget Svart 3.April.2024 får ikke temperaturen på VDO instrumentet, det er testet og fungerer fint . lurer på hvor termostaten sitter på motoren ? caterpillar 3208 v8 Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 3.April.2024 Link til dette innlegget Svart 3.April.2024 ....... Sitér dette innlegget Link to post
baatglede Svart 3.April.2024 Link til dette innlegget Svart 3.April.2024 kurisa01@outlook skrev On 3.4.2024 at 19.02: får ikke temperaturen på VDO instrumentet, det er testet og fungerer fint . lurer på hvor termostaten sitter på motoren ? caterpillar 3208 v8 Vis hele sitatet Jeg ville ha sjekket kablingen og temperaturgiver som er montert i kjølekretsen oppe til høyre på motoren. Sjekk også at du har tilstrekkelig spenning i selve instrumentpanelet. Bruk IR termometer direkte på motoren for å verifisere temperatur. Du må løsne og vippe ned varmeveksleren som er det store runde "røret" som ligger oppe på tvers foran på motoren for å komme til de to termostatene på denne motoren. Men som sagt over så ville jeg ha sjekket det elektriske grundig og verifisert temperaturen på motoren med IR termometer før du begynner med termostatene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.