Jump to content

Edit History

flogen

flogen

Skal ikke blande meg for mye inn i denne diskusjonen da det fort ender opp i en skyttergravsstilling hvor det nesten er utømmelig med påstander, informasjon og meninger, men ønsker likevel å dele en rask refleksjon. 

Det spørsmålet jeg oftest stiller meg rundt slike spørsmål er ikke hva som er miljøvennlig idag eller hva som er riktig nå. Det jeg ser etter er hvilken løsning eller retning som har utviklingspotensiale og som kan videreutvikles til å bli det neste steget.

Feil og mangler vil alltid være en del av utviklingen, men hvis spørsmålet er rundt ICE-motorer og el-motorer så er valget for min del helt klart. 

flogen

flogen

Skal ikke blande meg for mye inn i denne diskusjonen da det fort ender opp i en skyttergravsstilling hvor det nesten er utømmelig med påstander, informasjon og meninger, men ønsker likevel å dele en rask refleksjon. 

Det spørsmålet jeg oftest stiller meg rundt slike spørsmål er ikke hva som er miljøvennlig idag eller hva som er riktig nå. Det jeg ser etter er hvilken løsning eller retning som har utviklingspotensiale og som kan videreutvikles til å bli det neste steget. Feil og mangler vil alltid være en del av utviklingen, men personlig er det liten tvil hvilken retning jeg mener vi bør gå. :smiley:

flogen

flogen

Skal ikke blande meg for mye inn i denne diskusjonen da det fort ender opp i en skyttergravsstilling hvor det nesten er utømmelig med påstander, informasjon og meninger. 

Det spørsmålet jeg oftest stiller meg rundt slike spørsmål er ikke hva som er miljøvennlig idag eller hva som er riktig nå. Det jeg ser etter er hvilken løsning eller retning som har utviklingspotensiale og som kan videreutvikles til å bli det neste steget. Feil og mangler vil alltid være en del av utviklingen, men personlig er det liten tvil hvilken retning jeg mener vi bør gå. :smiley:

• Create New...