Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev 26 minutter siden:

Hva tenker du på med denne kanonskytingen? Fint om du konkretiserer det ved å knytte det mot innlegg du tenker på istedenfor denne generelle sammenligningen med Donald Trump, en figur som stort sett blir løftet fram i et negativt bilde. 

"CO2-konsentrasjonen i atmosfæren har historisk generelt vært høyere også, mer enn 10 ganger så høy i noen perioder.

Uten at kloden kokte, men det ga plantevekst nok til å holde liv i dinosaurene.

Vikingene opplevde et par grader varmere klima enn det vi har i dag. Meg bekjent var det ikke på grunn av heftige V8'ere.

Men nå er det visstnok annerledes.

Men hysj @Ida Marie III. Om vi bringer fakta til de troende, tildeles vi onde hensikter og tråden blir stengt:lipseal:"

"Merkelig at det var mennesker på denne planeten tidligere da...

Det var langt varmere på kloden en rekke ganger tidligere en det nå er...

Hysteriet går nok over..."

"Jeg har større tro på ingeniørdrevet utvikling enn teknikk drevet fram av politiske og religiøse fanatikere som skal redde verden. "

Jeg fant utsagn som jeg tolker som forholdsvis tullete (altså ikke saklig) utsagn fra klimakritikere. Ikke så langt unna i den arrogante være/skrivemåten som en tidligere president brukte. Du finne flere utsagn - om du gidder lete. Jeg har annet å gjøre enn å fortsatt engasjere meg. TS har et fornuftig sp.mål som mange har svart/kommentert på et forståelig språk - for meg, og det setter jeg pris på. Hvordan verden ser ut i framtida er det ingen som vet, men vi har kommet et godt stykke siden vi reiste oss opp på 2 bein og begynte å gå, det er nok en stund til menneskene på kloden er humanoider (siste sagt for spøk).

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev 15 minutter siden:

Hva tenker du på med denne kanonskytingen? Fint om du konkretiserer det ved å knytte det mot innlegg du tenker på istedenfor denne generelle sammenligningen med Donald Trump, en figur som stort sett blir løftet fram i et negativt bilde. 

"CO2-konsentrasjonen i atmosfæren har historisk generelt vært høyere også, mer enn 10 ganger så høy i noen perioder.

Uten at kloden kokte, men det ga plantevekst nok til å holde liv i dinosaurene.

Vikingene opplevde et par grader varmere klima enn det vi har i dag. Meg bekjent var det ikke på grunn av heftige V8'ere.

Men nå er det visstnok annerledes.

Men hysj @Ida Marie III. Om vi bringer fakta til de troende, tildeles vi onde hensikter og tråden blir stengt:lipseal:"

"Merkelig at det var mennesker på denne planeten tidligere da...

Det var langt varmere på kloden en rekke ganger tidligere en det nå er...

Hysteriet går nok over..."

Jeg fant 2 utsagn på side 5 som jeg tolker som forholdsvis tullete (altså ikke saklig) utsagn fra klimakritikere. Ikke så langt unna i den arrogante være/skrivemåten som en tidligere president brukte. Du finne flere utsagn - om du gidder lete. Jeg har annet å gjøre enn å fortsatt engasjere meg. TS har et fornuftig sp.mål som mange har svart/kommentert på et forståelig språk - for meg, og det setter jeg pris på. Hvordan verden ser ut i framtida er det ingen som vet, men vi har kommet et godt stykke siden vi reiste oss opp på 2 bein og begynte å gå, det er nok en stund til menneskene på kloden er humanoider (siste sagt for spøk).

• Create New...