Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

altera mulier skrev 52 minutter siden:

drevet fram av politiske og religiøse fanatikere

Det holder.............................!

Å kommentere debattanter her på forumet som bl.a. "religiøse fanatikere" (mange andre tilsvarende ord og uttrykk har også blitt brukt, men det vet du jo når du har lest alle innleggene i denne tråden) kaller jeg stygge overtramp. Derfor sidestiller jeg det med ordbruken til Trump. Og vil du oppfatte det negativt så er det helt ok, det gjør jeg også! Jeg hadde ikke likt å bli (harselert med) og kalt en "religiøs fanatiker" (det er ganske sterkt å bruke slike og tilsvarende ord/uttrykk/påstander/karakteristikker i en ellers så ganske interessant debatt)

Med dette innlegget avslutter jeg mine meninger i denne tråden.

tom Cognac

tom Cognac

altera mulier skrev 43 minutter siden:

Å kommentere debattanter her på forumet som bl.a. "religiøse fanatikere" (mange andre tilsvarende ord og uttrykk har også blitt brukt, men det vet du jo når du har lest alle innleggene i denne tråden) kaller jeg stygge overtramp. Derfor sidestiller jeg det med ordbruken til Trump. Og vil du oppfatte det negativt så er det helt ok, det gjør jeg også! Jeg hadde ikke likt å bli (harselert med) og kalt en "religiøs fanatiker" (det er ganske sterkt å bruke slike og tilsvarende ord i en ganske interessant debatt)

tom Cognac

tom Cognac

altera mulier skrev 42 minutter siden:

• Create New...