Jump to content

Edit History

Torsen67

Torsen67

Hei. Dro ut forrige fredag og putret rundt ett par timer. Alt hørtes normalt ut. Økte så gassen gradvis og ga til slutt full gass.

Fikk 3200 omdr, mot normalt 3700.

Knop 9,6 mot normalt 14,2.

Alt høres normalt ut. Har byttet dieselfilter, sjekket om det er tau i propellen, kjørt igjennom QMI turborens, men ingen endring. Kjørte nettopp en halvtime på full gass. Ingen endring underveis. I frigir kan jeg ruse den opp mot 4000 omdr. Uten problemer. Hva kan det være? Til info så kan jeg si at den gjorde 13 knop når jeg tok den opp rundt 1 oktober i fjor. Nytt eksosbend for 2 år siden. Båten er en Master 770 TC. (Båtferie om en uke🙈)

Torsen67

Torsen67

Hei. Dro ut forrige fredag og purret rundt ett par timer. Alt hørtes normalt ut. Økte så gassen gradvis og ga til slutt full gass.

Fikk 3200 omdr, mot normalt 3700.

Knop 9,6 mot normalt 14,2.

Alt høres normalt ut. Har byttet dieselfilter, sjekket om det er tau i propellen, kjørt igjennom QMI turborens, men ingen endring. Kjørte nettopp en halvtime på full gass. Ingen endring underveis. I frigir kan jeg ruse den opp mot 4000 omdr. Uten problemer. Hva kan det være? Til info så kan jeg si at den gjorde 13 knop når jeg tok den opp rundt 1 oktober i fjor. Båten er en Master 770 TC. (Båtferie om en uke🙈)

• Create New...