Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

Bitteliten skrev On 14.7.2021 at 19.16:

Sjekk sjøvannsinntak på drevet eller kanskje på tide med systemrens?

Vis hele sitatet  

Etter litt trøbbel med motorene ombord her, så har jeg vært ekstra var med å få renset kjølesystemet. Men for et par år siden, så var det 22C i vannet. Da badet jeg, og ende opp med å ligge i vannet i en times tid for å pirke groe ut av vanninntaket i drevene. For meg så det bare ut til at det ikke var lurt at det var groe akkurat der.

Men dette kan altså være en viktig øvelse ila sommerferien ?

Edit: Når det er sagt, så ser jeg ingen grunn til å belaste motorbåten med full tank noensinne. Min er på 700 liter, og det er sjelden jeg har mer enn litt over halvfull.

dennrick

dennrick

Vis hele sitatet  

Etter litt trøbbel med motore, så har jeg vært ekstra var med å få renset kjølesystemet. Men for et par år siden, så var det 22C i vannet. Da badet jeg, og ende opp med å ligge i vannet i en times tid for å pirke groe ut av vanninntaket i drevene. For meg så det bare ut til at det ikke var lurt at det var groe akkurat der.

Edit: Når det er sagt, så ser jeg ingen grunn til å belaste motorbåten med full tank noensinne. Min er på 700 liter, og det er sjelden jeg har mer enn litt over halvfull.

dennrick

dennrick

Vis hele sitatet  

Etter litt trøbbel med motore, så har jeg vært ekstra var med å få renset kjølesystemet. Men for et par år siden, så var det 22C i vannet. Da badet jeg, og ende opp med å ligge i vannet i en times tid for å pirke groe ut av vanninntaket i drevene. For meg så det bare ut til at det ikke var lurt at det var groe akkurat der.

• Create New...