Jump to content

Edit History

Sindre_savage

Sindre_savage

IMG_20210715_210025.jpg.97cd2e9be0724e19b6038df5eb44c479.jpgTakk for svar alle sammen, ting skjedde så fort at jeg ikke registrerte farge på røyken. 

Har fått sett litt mere på motor i dag, og virker som at det er ekstremt mye vann i dieselen. 

Tok og byttet dieselfilter og lagde meg en "provisorisk tank" ved siden av den ordinære med ny diesel, slik at jeg var sikker på at motor fikk helt ny diesel. Luftet systemer skikkelig. 

Men ikke start. Begynner å bli engstelig at jeg har fått Hydrolock, noen som kan bekrefte Om det er mulig med kun vann i dieselen? 

Redd for og ha bøyd stempler og råder. 

Vet ikke helt hvilken type motor men trur det er en Yanmar 3gm30( kan noen bekrefte det?)

IMG_20210715_210025.jpg

IMG_20210715_210031.jpg

Sindre_savage

Sindre_savage

Takk for svar alle sammen, ting skjedde så fort at jeg ikke registrerte farge på røyken. 

Har fått sett litt mere på motor i dag, og virker som at det er ekstremt mye vann i dieselen. 

Tok og byttet dieselfilter og lagde meg en "provisorisk tank" ved siden av den ordinære med ny diesel, slik at jeg var sikker på at motor fikk helt ny diesel. Luftet systemer skikkelig. 

Men ikke start. Begynner å bli engstelig at jeg har fått Hydrolock, noen som kan bekrefte Om det er mulig med kun vann i dieselen? 

Redd for og ha bøyd stempler og råder. 

Vet ikke helt hvilken type motor men trur det er en Yanmar 3gm30( kan noen bekrefte det?)

IMG_20210715_210025.jpg

• Create New...