Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Får håpe det er viktig nok til å bli en offentlig tråd på et offentlig forum. (Akkurat nå begynner jeg å lure litt her..Er dette viktig og er dette riktig form for kommunikasjon?) For all del: Hvis du har sett en Russisk ubåt som har hektet seg, eller en stor hvithai som har satt tenna fast i badeplatformen... ...da skjønner jeg uroen og hasten.

Solseng

Solseng

Får håpe det er viktig nok til å bli en offentlig tråd på et offentlig forum. (Akkurat nå begynner jeg å lure litt her..Er dette viktig og er dette riktig form for kommunikasjon?)

Solseng

Solseng

Får håpe det er viktig nok til å bli en offentlig tråd på et offentlig forum. (Akkurat nå begynner jeg å lure litt her..Er dette viktig og er dette riktig form for kommunikasjon?.)

Solseng

Solseng

Får håpe det er viktig nok til å bli en offentlig tråd på et offentlig forum. (Akkurat nå begynner jeg å lure litt her..Er dette viktig og er dette rktig form form for kommunikasjon?.)

Solseng

Solseng

Får håpe det er viktig nok til å bli en offentlig tråd på et offentlig forum. (akkurat nå begynner jeg å lure litt her..Er dette viktig og er dette rktig form form for kommunikasjon?.)

Solseng

Solseng

Får håpe det er viktig nok til å bli en offentlig tråd på et offentlig forum. (akkurat nå begynner jeg å lure litt her...)

Solseng

Solseng

Får håpe det er viktig nok til å bli en offentlig tråd på et offentlig forum.

• Create New...