Grand Banks jr Startet 18.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2021 Jeg rydder i verktøyskapet i båten og atter en gang fant jeg en hvit sak som bare har blitt sortert som "Har ingen anelse om hva det er, men en dag vil jeg sikkert finne ut av det og da vil jeg angre om den er kastet..." Men kanskje dere vet hva dette er og hva den brukes til? Ser ut som en form for adapter. Det er det eneste jeg har klart å finne ut av så langt. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 Samme med denne greia: Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Ida Marie III Svart 18.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 Den siste ser ut som en mic. holder til VHF... Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 18.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 Ida Marie III skrev 2 minutter siden: Den siste ser ut som en mic. holder til VHF... Enig. Helt lik den som fulgte med til en M-Tek 500 jeg hadde. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 18.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Den siste ser ut som en mic. holder til VHF... Så jo litt rusten og medtatt ut, så det kan jo også være en gammel mic. holder til en Walkie Talkie , et såkalt baseapparat som vi brukte "før i tiden" i båten. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 18.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 Den første er jeg temmelig sikker på at det er en hjemmelaget brakett. Tror det blir umulig for oss å finne ut hva den er til. Den andre er som tidligere sagt en holder til et handsett som er montert på en hjemmelaget brakett. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 18.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 bellen skrev 14 minutter siden: Den første er jeg temmelig sikker på at det er en hjemmelaget brakett. Tror Jeg synes den mest likner på en dobbel fustasjeopphengsforkobling. Hvis du ikke har fustasje kan den trygt resirkuleres. Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 18.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 Den første må være til flensen på en flukskondensator. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2021 Da blir begge deler gitt til resirkulering. VHF finnes ikke i båten nå, men er på vei. Glemte håndholdt hjemme, og har ikke stasjonær for øyeblikket. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.