maw Startet 19.Juli.2021 Del på Facebook Startet 19.Juli.2021 Har ett litt merkelig problem. Har en Mercury 10 hk 2014 som har hatt service i år og egentlig går som en klokke. Men hvis jeg tilter opp motoren om kvelden, så vil den stoppe når den blir kjørt dagen etterpå ikke lenge etter start. Fusker ikke bare stopper, akkurat som bensin tilgangen er borte. Etter en stund starter den igjen og går helt vanlig… problemet oppstår kun hvis motoren har vært tiltet om natten. Noen som har vært borti noe lignende eller skjønner hva d kan være?? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 19.Juli.2021 Del på Facebook Svart 19.Juli.2021 Kjører du forgasser tom for bensin før du tilter opp motoren? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
maw Svart 19.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2021 (redigert) Glemte sitat…. Redigert 19.Juli.2021 av maw (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
maw Svart 19.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2021 Taskeladden skrev for 3 timer siden: Kjører du forgasser tom for bensin før du tilter opp motoren? Åssen kjører jeg forgasseren tom for bensin?? Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 19.Juli.2021 Del på Facebook Svart 19.Juli.2021 maw skrev 3 minutter siden: Åssen kjører jeg forgasseren tom for bensin?? Stopper bensintilførsel fra tank og lar motoren gå til den stopper av seg selv. Sitér dette innlegget Link to post
maw Svart 19.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2021 Sinvano skrev 1 time siden: Stopper bensintilførsel fra tank og lar motoren gå til den stopper av seg selv. 👍 skal prøve det 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.