Jump to content

Edit History

Eika

Eika

dieselfan skrev for 3 timer siden:

At små kommuner til en hver tid skal ha topp moderne bryggeanlegg tilgjengelig på et hvert sted fiffen ønsker å legge til i en kommune med nesten 400 øyer er i mine øyne noe patetisk.

Beklager, men jeg har et klart inntrykk av at en altfor stor andel av de som stormer Kragerøskjærgården om sommeren, fullstendig bommer på hva deres økonomiske bidrag til dette området faktisk er.

Det der er noe av det beste jeg noen gang har lest her på forumet :) 

Lokal vits sies det, men er det en vits eller er det en sann historie? 

Det satt en fra Bærum, Oslo og en lokal på Jensemann i kragerø å drakk en pils. Plutselig sier Bærums mannen at han har så mye penger at han ikke drikker av samme glasset to ganger også knuser han glasset, da sier Oslo mannen at de også gjør det i Oslo, så knuser han også glasset. Da reiser Kragerø mannen seg opp, sier at her i Kragerø har vi så mange turister at vi ikke drikker pils med de samme turistene 2 ganger å slår de begge rett ned 

Eika

Eika

dieselfan skrev for 3 timer siden:

At små kommuner til en hver tid skal ha topp moderne bryggeanlegg tilgjengelig på et hvert sted fiffen ønsker å legge til i en kommune med nesten 400 øyer er i mine øyne noe patetisk.

Beklager, men jeg har et klart inntrykk av at en altfor stor andel av de som stormer Kragerøskjærgården om sommeren, fullstendig bommer på hva deres økonomiske bidrag til dette området faktisk er.

Det der er noe av det beste jeg noen gang har lest her på forumet :) 

Lokal vits: det satt en fra Bærum, Oslo og en lokal på Jensemann i kragerø å drakk en pils. Plutselig sier Bærums mannen at han har så mye penger at han ikke drikker av samme glasset to ganger også knuser han glasset, da sier Oslo mannen at de også gjør det i Oslo, så knuser han også glasset. Da reiser Kragerø mannen seg opp, sier at her i Kragerø har vi så mange turister at vi ikke drikker pils med de samme turistene 2 ganger å slår de begge rett ned 

• Create New...