Chilli Solbris Startet 20.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2021 Nå har vi endelig fått Baatplassenvimpel på lager! Økte priser på produksjonen av vimplene gjør at prisen på vimpelen går litt opp. Forrige leveranse var for noen år siden, så det er vel ikke så rart. Med erfaring fra forrige runde har jeg nå valgt å gjøre dette svært enkelt! Prisen er kr 279 inkludert frakt! Gå inn på www.solbrismaritime.no og bestill vimpelen der. Velg «Hentes». Og husk å legge inn fullstendig navn og adresse! Jeg sender ut vimpler fortløpende etter som bestillingene kommer inn!?? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Dixie 2100 Svart 21.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 21.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Supert Glemte avhuking for "brev", men regner med det går bra Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 21.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Da er der bestilt Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Catch22 skrev for 7 timer siden: Supert Glemte avhuking for "brev", men regner med det går bra Det går veldig bra! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Første runde med vimpler klar til utsending!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Meget bra @Solbris II. Jeg har en på lur, men min andre vimpel er utslitt.. så jeg må nok bestille en til. Pris betyr mindre Bp er det beste jeg kan ha i vimpelfestet ombord Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Trophy Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Har også bestilt. Håper den rakk første forsendelse Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Trophy skrev 1 time siden: Har også bestilt. Håper den rakk første forsendelse Bestilte du i går er den levert på posten i går kveld??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Bjørn Løvjomås skrev for 8 timer siden: Meget bra @Solbris II. Jeg har en på lur, men min andre vimpel er utslitt.. så jeg må nok bestille en til. Pris betyr mindre Bp er det beste jeg kan ha i vimpelfestet ombord BP-vimpelen henger oppe uansett ja!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Ida Marie III Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Flott tiltak Solbris II ....? Men jeg er på båtferie nå, kommer ikke hjem før om 3 uker... Da er det vel fare for at forsendelsen går i retur..? eller..? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Flott tiltak Solbris II ....? Men jeg er på båtferie nå, kommer ikke hjem før om 3 uker... Da er det vel fare for at forsendelsen går i retur..? eller..? Det tror jeg ikke. Den er sendt som brev….. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Ida Marie III Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Solbris II skrev for 3 timer siden: Det tror jeg ikke. Den er sendt som brev….. Ok, da får jeg sende en bestilling til deg...??? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2021 Alle bestillinger sendt inn 21.7. og 22.7. er pakket og sendt. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bonus Svart 23.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2021 Bjørn Løvjomås skrev On 2021-7-22 at 1.27: ... har en på lur... Bp er det beste jeg kan ha i vimpelfestet ombord ... Har en på lur jeg også, men jeg har ikke båt, så jeg sliter med vimpelfeste Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2021 (redigert) @Bonus du får montere opp en 8 meter flaggstang på balkongen, og henge vimpelen i Redigert 23.Juli.2021 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Havarita Svart 23.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2021 (redigert) Noen som har gode patenter til å feste den? Tenkte det burde gå med klemfeste mot rekkerør på pulpit på baugen. Redigert 23.Juli.2021 av Havarita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sveinen Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Vimpel bestilt! Pt uten båt, men men.. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Vimpler bestilt tom 24.7. kl10.30 er sendt! Har dere som har bestilt fått disse i posten uten tullball? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Er i uthavn, ikke sett noe til hverken postkasse eller postmann/kvinne Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Havarita skrev for 16 timer siden: Noen som har gode patenter til å feste den? Tenkte det burde gå med klemfeste mot rekkerør på pulpit på baugen. Hva med lanternemast...du må få den litt opp så den blir synlig...? Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Ja skulle ønske det var en god løsning for lanternemast på daycruisere. Jeg er ikke så imponert over lanternestangen med rundtlysende i toppen som alle slike båter har. Men den holder kanskje en vimpel også. Helt til noen tar i den. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Bjørn Løvjomås skrev for 3 timer siden: Er i uthavn, ikke sett noe til hverken postkasse eller postmann/kvinne Utrolig vakkert bilde!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Dixie 2100 Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Solbris II skrev for 8 timer siden: Vimpler bestilt tom 24.7. kl10.30 er sendt! Har dere som har bestilt fått disse i posten uten tullball? Ikke foreløpig, men dukker nok opp over helgen nå postmannen finner det for godt å reise runden sin.... Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 24.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2021 Da har jeg også bestilt. Var ikke klar over denne nettbutikken. For å støtte deg så blir jeg heretter å bruke deg så langt det går ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.