Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

Da ville jeg gått for det. Antar da at pumpa vil ha et ganske lett liv da det neppe er så stort trykkfall i de rørene, dermed vil den også gå mindre varm. Bare å kjøre en 24-timers ‘endurance’ test på den det?

Uten at det er veldig sammenlignbart så kjøpte jeg en 125W nedsenkbar pumpe på Biltema og kjørte den 3 mnd i et strekk (som DIY boblehavn fimbulvinteren 2009/10). Slengte den i boden etterpå og avskrev den. Plukket frem igjen mange år etterpå og fønket like fint. Ganske imponerende egentlig.

Fantino

Fantino

Da ville jeg gått for det. Antar da at pumpa vil ha et ganske lett liv da det neppe er så stort trykkfall i de rørene, dermed vil den også gå mindre varm. Bare å kjøre en 24-timers ‘endurance’ test på den det?

Uten at det er veldig sammenlignbart så kjøpte jeg en 125W nedsenkbar pumpe på Biltema og kjørte den 3 mnd i et strekk (som DIY boblevann fimbulvinteren 2009/10). Slengte den i boden etterpå og avskrev den. Plukket frem igjen mange år etterpå og fønket like fint. Ganske imponerende egentlig.

• Create New...