Jump to content

Edit History

Pitbullo

Pitbullo

Gudrun skrev 42 minutter siden:

Til Pitbullo:

Noe helt annet enn det du nevner, men passet med bildet ditt:

For en del år siden seilte vi igjennom den kanalen du har på bildet. Var en helplaner med jet og vi holdt vel 2-3 knop kanskje. Idylisk og helt skjermet. :thumbsup:

Ja det er veldig flott der!! Stille fint og veldig idyllisk! :) 

jeg skjønner godt at folk setter opp hytter og naust innover der ?

Edit: Legger til litt i svaret.

Bare for å presisere angående innlegget mitt. Jeg skjønner de må bruke trusterne når de kaster loss. Poenget mitt var at ferga lå fortøyd, den var helt stille, jeg kunne ikke høre noen motorer eller generatorer etc. Sundet et smalt, og med ferga der er det veldig smalt. De ventet til vi var rett ved siden av da de plutselig satte på trusterne, kraftig! Hadde de tittet ned i sundet før de gjorde det kunne de ha unngått en farlig situasjon bare ved å vente et halvt minutt. Det er så lite som skal til for å gjøre det trygt, spesielt siden ferga ikke var i rute, da har de anledning til å tilpasse seg omgivelsene litt. 

Jeg er heller ikke sint og sur på dem, jeg syntes bare det var ordentlig lite hensynsfullt å gjøre det på måten de gjorde. Hadde ferga vært i rute med buken full i folk og fe så hadde det vært annerledes, da hadde det vært vi som trengte oss på, men det var ikke slik, og derfor jeg reagerte litt. 

Vel vel, litt klokere til neste gang jeg passerer der! :)

Pitbullo

Pitbullo

Gudrun skrev 28 minutter siden:

Til Pitbullo:

Noe helt annet enn det du nevner, men passet med bildet ditt:

For en del år siden seilte vi igjennom den kanalen du har på bildet. Var en helplaner med jet og vi holdt vel 2-3 knop kanskje. Idylisk og helt skjermet. :thumbsup:

Ja det er veldig flott der!! Stille fint og veldig idyllisk! :) 

jeg skjønner godt at folk setter opp hytter og naust innover der ?

• Create New...