Jump to content

Edit History

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

Jeg er litt undrende hvorfor enkelte bryr seg (veldig) om hvordan enkelte bruker  baugvispen. Dette må jo være opp til hver enkelt bak roret?

Dette er et godt hjelpemiddel for vi som har dette. ?

Bruker den forøvrig også aktivt bak roret på Redningsskøyta. Tiltross for at vi har to motorer(mulighet splitting), vannjet og i tillegg kan kjøre med vps(samme som docking funksjon med IPS).

Dog anser jeg ikke meg selv eller mine hyggelige kollegaer som dårlig bak roret?

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

Jeg er litt undrende hvorfor enkelte bryr seg (veldig) om hvordan enkelte bruker  baugvispen. Dette må jo være opp til hver enkelt bak roret?

Bruker den forøvrig også aktivt bak roret på Redningsskøyta. Tiltross for at vi har to motorer(mulighet splitting), vannjet og i tillegg kan kjøre  med vps(samme som docking funksjon med IPS).

Dog anser jeg ikke meg selv eller mine hyggelige kollegaer som dårlig bak roret?

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

Bruker den forøvrig også aktivt bak roret på Redningsskøyta. Tiltross for at vi har to motorer, med både mulighet splitting og kjøre med vps(samme som docking funksjon med IPS).

• Create New...