Jump to content

Innkalling til....


OT-flyktning

Recommended Posts

Jeg synes det er for upersonlig på baatplassen.no....  :sad:

 

Innkaller derfor alle medlemmer som sokner til indre Oslofjord til et kulturellt møte på Oskarsborg Festning 28.6.2003. Intet mindre sted, nei!

 

Det koster noen kroner men hvis det blir tilsvarende som ifjor så er det verdt hver krone! (Barn under 16 gratis)

 

Nærmere info her

 

Medlemmer fra Søgne, Karmøy, Mjøsa osv oppfordres til å innkalle til samlignbare tilstellninger i de respektive nærmiljøer.

 

:sad:  :wink:  :wink:

Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er for upersonlig på baatplassen.no.

 

Medlemmer fra Søgne, Karmøy, Mjøsa osv oppfordres til å innkalle til samlignbare tilstellninger i de respektive nærmiljøer.

Vet ikke helt om jeg er enig i at det er for upersonlig.  :discuss I den grad man kan være personlig over nettet, synes jeg det er ganske så personlig her. Men det blir selvsagt ikke det samme som å møtes i virkeligheten. :sad:

 

Siden Mjøsa er nevnt, kan jeg nevne at Lillehammer Båtforening feirer St. Hans med grilling i Finsandvika lørdag 21. juli fra 17.30 og utover.

Link to post
Share on other sites

Siden Mjøsa er nevnt, kan jeg nevne at Lillehammer Båtforening feirer St. Hans med grilling i Finsandvika lørdag 21. juli fra 17.30 og utover.

ettersom jeg selv er fra Mjøsa`s bredder kan jeg vel spøke litt: jeg veit godt at folk fra innlandet er litt "trege i avsparket" men å feire St. Hans EN MÅNED etter andre blir vel litt drøyt, eller hva Baatdilla ??

 

MVH

Suzuki - som faktisk er fra Brumunddal, født på Lillehammer

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

...men å feire St. Hans EN MÅNED etter andre blir vel litt drøyt, eller hva Baatdilla??

Nei, synes da ikke det. I flåten min har vi alltid gjort det slik at vi tilpasser høytider og markeringer etter flåtens tilstand. I år så vil skjebnen det slik at hele flåten ligger i opplag på det tidspunktet St. Hans normalt ville vært. Hva gjør man med det? Sette en flåte på vannet som ikke er sjødyktig kan man jo ikke gjøre. Altså flytter man istedet St. Hans i påvente av at flåten skal bli klar.  :lol:
Link to post
Share on other sites

St Hans er vanligvis i slutten av juni.

 

Hva er da galt med å feire den 51. juni   -   det må vel være slutten godt nok   :lol: :lol: :lol:

 

Med andre ord: St Hans kan feires når og hvor det måtte passe.

 

mvh

Poseidon

 

PS

Men hvis dere utsetter en uke, så blir det allikevel Olsokfeiring!

DS

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Nei, synes da ikke det. I flåten min har vi alltid gjort det slik at vi tilpasser høytider og markeringer etter flåtens tilstand. I år så vil skjebnen det slik at hele flåten ligger i opplag på det tidspunktet St. Hans normalt ville vært. Hva gjør man med det? Sette en flåte på vannet som ikke er sjødyktig kan man jo ikke gjøre. Altså flytter man istedet St. Hans i påvente av at flåten skal bli klar.  :sailing:

Flåte?

 

Er det mulig å se noen bilder av den?

 

Jeg har laget meg en flåte selv som går i Oslofjorden, men den er sikkert ikke på det nivået din er, skal bare ha den til å ligge å sole meg på.

 

Ligger noen bilder av byggeprosessen på www.petter.no/flate.htm, flere kommer når jeg får framkalt film:)

Link to post
Share on other sites

...Flåte? Er det mulig å se noen bilder av den?

Beklager, men dette er en misforståelse. Like etter at jeg hadde kjøpt min første båt, gikk jeg til anskaffelse av en til og etter dette har flere med et glimt i øyet referert til 'flåten' min. Flåte som i båtflåte.
Link to post
Share on other sites

En liten flåte var det jo også som anløp Oscarsborg/Kaholmen igår: Gerhard og jeg var på plass men resten viste ihvertfall ikke vimpelen.

 

Ellers som ifjor: flott sak - konsert og fyrverkeri i historietunge omgivelser

Vi var på plass med vimpel og det hele kl 21:30, og fikk med oss en flott konsert med et fantastisk fyrverkeri.  Pga en litt usikker fortøyning valgte vi å tøffe inn i Sandspollen for overnatting.

 

Takk for tipset om konserten Andreas  :headbang:

 

MVH

 

Kito

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...