Jimmy himberg Startet 26.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2021 (redigert) Det lekker vann inn i båten. Det er 14 fots båt laget av glassfiber. Jeg finner ingen synlige hull. Jeg har lyst til å ta på en type gummi maling under. Er det noen tips til hva jeg kan putte på, og eventuelt hvor jeg kan få tak noe slikt? Redigert 26.Juli.2021 av Jimmy himberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 26.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2021 Fyll vann mellom skrogene. Se hvor det pipler ut væske. Så reparerer du der. Med mindre det er regnvann som kommer inn. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2021 Om båten lekker må du finne skaden og reparere den. Gummimaling har ingenting for seg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Grand Banks jr Svart 27.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2021 Bilder? Fylles et tomrom med vann? Ligger båten på saltvann? Er det evt saltvann eller ferskvann som kommer inn? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.