Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Kjenner ikke til -02 utgaven av BF115, men dagens BF115 deler samme blokk som BF150 og veier godt over 200kg. Det sagt: Når båten er kommet opp i god planefart, burde ikke vekten av motoren i seg selv bremse mange knop da farten i seg selv gir god bæring i skroget.

 

Normalt skulle man kanskje tro at en 115 på et 17-fots skrog skulle gjøre mer opp mot 40 knop, og ikke ligge å slure rundt 30.

 

Ergo: Jeg ville først forsikret meg om at motoren yter og virker 100%. Tror du har noe muffens eller spøkelser i motoren din... Altså: Ikke feil motor, men feil i motor. ...men så er den 19 år gammel også. Tipper du er dau på en sylinder.

Solseng

Solseng

Kjenner ikke til -02 utgaven av BF115, men dagens BF115 deler samme blokk som BF150 og veier godt over 200kg. Det sagt: Når båten er kommet opp i god planefart, burde ikke vekten av motoren i seg selv bremse mange knop da farten i seg selv gir god bæring i skroget.

 

Normalt skulle man kanskje tro at en 115 på et 17-fots skrog skulle gjøre mer opp mot 40 knop, og ikke ligge å slure rundt 30.

 

Ergo: Jeg ville først forsikret meg om at motoren yter og virker 100%. Tror du har noe muffens eller spøkelser i motoren din... Altså: Ikke feil motor, men feil i motor. ...men så er den 19 år gammel også.

Solseng

Solseng

Kjenner ikke til -02 utgaven av BF115, men dagens BF115 deler samme blokk som BF150 og veier godt over 200kg. Det sagt: Når båten er kommet opp i god planefart, burde ikke vekten av motoren i seg selv bremse mange knop da farten i seg selv gir god bæring i skroget.

 

Normalt skulle man kanskje tro at en 115 på et 17-fots skrog skulle gjøre mer opp mot 40 knop, og ikke ligge å slure rundt 30.

 

Ergo: Jeg ville først forsikret meg om at motoren yter og virker 100%. Tror du har noe muffens eller spøkelser i motoren din... Altså: Ikke feil motor, men feil i motor.

Solseng

Solseng

Kjenner ikke til -02 utgaven av BF115, men dagens BF115 deler samme blokk som BF150 og veier godt over 200kg. Det sagt: Når båten er kommet opp i god planefart, burde ikke vekten av motoren i seg selv bremse mange knop da farten i seg selv gir god bæring i skroget.

 

Normalt skulle man kanskje tro at en 115 på et 17-fots skrog skulle gjøre mer opp mot 40 knop, og ikke ligge å slure rundt 30.

 

Ergo: Jeg ville først forsikret meg om at motoren yter og virker 100%. Tror du har noe muffens eller spøkelser i motoren din...

Solseng

Solseng

Kjenner ikke til -02 utgaven av BF115, men dagens BF115 deler samme blokk som BF150 og veier godt over 200kg. Det sagt: Når båten er kommet opp i god planefart, burde ikke vekten av motoren i seg selv bremse mange knop da farten i seg selv gir god bæring i skroget.

 

Normalt skulle man kanskje tro at en 115 på et 17-fots skrog skulle gjøre mer opp mot 40 knop, og ikke ligge å slure rundt 30.

 

Ergo: Jeg ville først forsikret meg om at motoren yter og virker 100%. Tror du har noe muffens i motoren din...

Solseng

Solseng

Kjenner ikke til -02 utgaven av BF115, men dagens BF115 deler samme blokk som BF150 og veier godt over 200kg. Det sagt: Når båten er kommet opp i god planefart, burde ikke vekten av motoren i seg selv bremse mange knop da farten i seg selv gir god bæring i skroget.

 

Normalt skulle man kanskje tro at en 115 på et 17-fots skrog skulle gjøre mer opp mot 40 knop, og ikke ligge å slure rundt 30.

 

Ergo: Jeg ville først forsikret meg om at motoren yter og virker 100%.

Solseng

Solseng

Kjenner ikke til -02 utgaven av BF115, men dagens BF115 deler samme blokk som BF150 og veier godt over 200kg. Det sagt: Nå båten er kommet opp i god planefart, burde ikke vekten av motoren i seg selv bremse mange knop da farten i seg selv gir god bæring i skroget.

 

Normalt skulle man kanskje tro at en 115 på et 17-fots skrog skulle gjøre mer opp mot 40 knop, og ikke ligge å slure rundt 30.

 

Ergo: Jeg ville først forsikret meg om at motoren yter og virker 100%.



×
×
  • Create New...