Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Det er jo et move til minst 50 høvdinger + at kombinasjonen ny motor med en litt tung kompis i baksetet vil offsette hele innsatsen? Da ville jeg heller bare byttet hele greia/båten.

For å si som Yoda: A shitty boat you have. A boat from a mainly innland country with low wages and low expectation. Bare ikke be meg om å formulere annonseteksten på Finn... Da ville det sett slik ut: "Galia, made in Poland. Moves forward and aft. Polish engeneering since yesterday or latest possible imaginable".

Solseng

Solseng

Det er jo et move til minst 50 høvdinger + at kombinasjonen ny motor med en litt tung kompis i baksetet vil offsette hele innsatsen? Da ville jeg heller bare byttet hele greia/båten.

For å si som Yoda: A shitty boat you have. A boat from a mainly innland country with low wages and low expectation. Bare ikke be meg om å formulere annonseteksten på Finn... Da ville det sett slik ut: "Galia, made in Poland. Moves forward and aft. Polish engeneering since yesterday".

Solseng

Solseng

For å si som Yoda: A shitty boat you have. A boat from a mainly innland country with low wages and low expectation. Bare ikke be meg om å formulere annonseteksten på Finn... Da ville det sett slik ut: "Galia, made in Poland. Moves forward and aft. Polish craftmanship since yesterday.

Solseng

Solseng

For å si som Yoda: A shitty boat you have. A boat from a mainly innland country with low wages and low expectation. Bare ikke be meg om å formulere annonseteksten på Finn...

Solseng

Solseng

For å si som Yoda: A shitty boat you have. A boat from a mainly innland country with low wages and low expectation.

Solseng

Solseng

Solseng

Solseng

Det er jo et move til minst 50 høvdinger + at kombinasjonen ny motor med en litt tung kompis i baksetet vil offsette hele innsatsen? Da ville jeg heller bare byttet hele greia.

Solseng

Solseng

Det er jo et move til minst 50 høvdinger + at kombinasjonen ny motor med en litt tung kompis i baksetet vil offsette hele innsatsen?

• Create New...