PålG. Startet 28.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2021 Fantaserer om å ta båten til Kristiansand i en eller to uker neste år. Konen nekter å kjøre sjøveien. Noen som vet hvor mye det koster med transport på veien ? Er jo en relativt stor båt - som er for stor til vanlig trailing. Lengde: 7,23 m - 23’9’’ Bredde: 2,78 m - 9’1’’ Vekt: 1785 kg (uten motor) Dyptgående: 0,60 m Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 28.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2021 Ta en kamerattur? Før og etter? Nabobåten min kjøres fra Haugesund til Grimstad en helg herunder påsketider, og returnerer hver høst. Noen kamerater som kjører den ned på sjøen, og opp på sjøen. Hvert år. Sommerstid ligger den i vår båthavn, og om vinteren på båtplassen ved Haugesund. Stavanger er mye kortere. Jeg mener det er en 6.80 han har. Men mulig jeg blander med en annen. Den er i alle fall rundt der i størrelse. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.