Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Årstall og timer (08 vs 11) betyr lite hvis motorene er regelmessig servet. Kikk litt ekstra godt på praktikalitet. Motoren bytter du etthvert (den varer/svarer seg ikke evig - jeg ville sagt 10 år til, og så bytte. Mindre deal med utenbords, enn innborad). Båten kan bli ved livet ut om så er. Velg riktig båt.

Jeg kjøpte min -96mod båt/motor i 2008. Skiftet motor i 2017. Fungerer helt knall i forhold til å lete etter gammelt motordritt fra 2005-2010 på omtrent samme båt. Puter og kalesjer blir mindre småplukk uansett.

Solseng

Solseng

Årstall og timer (08 vs 11) betyr lite hvis motorene er regelmessig servet. Kikk litt ekstra godt på praktikalitet. Motoren bytter du etthvert (den varer/svarer seg ikke evig - jeg ville sagt 10 år til, og så bytte. Mindre deal med utenbords, enn innborad). Båten kan bli ved livet ut om så er. Velg riktig båt.

Jeg kjøpte min -96mod båt i 2008. Skiftet motor i 2017. Fungerer helt knall i forhold til å lete etter gammelt motordritt fra 2005-2010 på omtrent samme båt. Puter og kalesjer blir mindre smålukk uansett.

Solseng

Solseng

Solseng

Solseng

Årstall og timer betyr lite hvis motorene er regelmessig servet. Kikk litt ekstra godt på praktikalitet. Motoren bytter du etthvert. Båten kan bli ved livet ut om så er. Velg riktig båt.

Solseng

Solseng

Årstall og timer betyr lite hvis motorene er regelmessig servet. Kikk litt ekstra godt på praktikalitet.

• Create New...