Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Jeg pleier å tenke at båten er min egentlige balkong. Å utvide en balkong er vrient. Å utvide en terrasse går som regel greit. En meter ekstra terrasse koster gjerne 10K + litt egeninnsats. Dog er gjerne en terrasse mulig der det ikke er mye trykk og interesse. En meter ekstra på båt koster fort 500K hvis vi sammenliger nytt mot nytt. Vil man ha den meteren i bredden, blir det fort 1M.

Båt er premium eiendom hvis det skal være nytt og elegant, så tenk balkong - ikke terrasse. ...og hvis 1m koster mellom 500K og 1M, så er utnyttelsen av grunnflaten vel verdt å stydere nøye.

Solseng

Solseng

Jeg pleier å tenke at båten er min egentlige balkong. Å utvide en balkong er vrient. Å utvide en terrasse går som regel greit. En meter ekstra terrasse koster gjerne 10K + litt egeninnsats. En meter ekstra på båt koster fort 500K hvis vi sammenliger nytt mot nytt. Vil man ha den meteren i bredden, blir det fort 1M.

Båt er premium eiendom hvis det skal være nytt og elegant, så tenk balkong - ikke terrasse. ...og hvis 1m koster mellom 500K og 1M, så er utnyttelsen av grunnflaten vel verdt å stydere nøye.

Solseng

Solseng

Jeg pleier å tenke at båten er min egentlige balkong. Å utvide en balkong er vrient. Å utvide en terrasse går som regel greit. En meter ekstra terrasse koster gjerne 10K + litt egeninnsats. En meter ekstra på båt koster fort 500K hvis sammenliger nytt mot nytt. Vil man ha den meteren i bredden, blir det fort 1M.

Båt er premium eiendom hvis det skal være nytt og elegant, så tenk balkong - ikke terrasse.

Solseng

Solseng

Jeg pleier å tenke at båten er min egentlige balkong. Å utvide en balkong er vrient. Å utvide en terrasse går som regel greit. En meter ekstra terrasse koster gjerne 10K + litt egeninnsats. En meter ekstra på båt koster fort 500K hvis sammenliger nytt mot nytt. Vil man ha den meteren i bredden, blir det fort 1M.

Båt er premium eiendom hvis det skal være nytt og elegant, så tenk balkong - ikke terrasse.

Solseng

Solseng

Båt er premium eiendom hvis det skal være nytt og elegant så tenk balkong - ikke terrasse.

Solseng

Solseng

Jeg pleier å tenke at båten er min egentlige balkong. Å utvide en balkong er vrient. Å utvide en terrasse går som regel greit. En meter ekstra terrasse koster gjerne 10K + litt egeninnsats. En meter ekstra på båt koster fort 500K hvis sammenliger nytt mot nytt. Vil man den meteren i bredden, blir det fort 1M.

Båt er premium eiendom hvis det skal være nytt og elegant.

• Create New...