Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

index skrev for 15 timer siden:

Kan ikke se glans til å stramme pakningene med der. Så jeg vil anta at den har tetningsringer. I så fall skal den ikke lekke i det hele tatt. Ser ut til at du trenger ny slange også.

Enig,

rosjav skrev for 16 timer siden:

type pakkboks jeg har?

hvis du bytter til slike slageklemmer er det nok med to, da kan du korte inn på den nye slangen så tetningsringene får ny anleggsflate.

Sjekk at akslingen er i senter på hylserøtet hår du er oppe og det ser ut som det er en stund siden motoren er rettet opp.  

Transparent stålarmert slange, kan denne brukes på kjølevannsinntak?? -  Båtforumet - baatplassen.no. Din hjemmehavn på nettet!

Roger jo

Roger jo

index skrev for 15 timer siden:

Kan ikke se glans til å stramme pakningene med der. Så jeg vil anta at den har tetningsringer. I så fall skal den ikke lekke i det hele tatt. Ser ut til at du trenger ny slange også.

Enig,

rosjav skrev for 16 timer siden:

type pakkboks jeg har?

hvis du bytter til slike slageklemmer er det nok med to, da kan du korte inn på den nye slangen så tetningsringene får 

ny anleggsflate.

Sjekk at akslingen er i senter på hylserøtet hår du er oppe og det ser ut som det er en stund siden motoren er rettet opp.  

Transparent stålarmert slange, kan denne brukes på kjølevannsinntak?? -  Båtforumet - baatplassen.no. Din hjemmehavn på nettet!

• Create New...