Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Med tanke på dagens priser så virker den båten solid og ok priset. Det er usikkert hva selger mener med totalovergått motor i 2015. 

Motor etc ser bra ut. Septiktank og dieseltank er vel ikke nevnt, og der må du mulig putte inn mer penger. 

Utstyrsnivå ser bra ut. 

Jeg har ikke fulgt med på hvordan de båtene har vært priset i det siste. Jeg hadde en Nidelv 24 som jeg solgte i 2009, og da til ca 80000. Året etter sank prisene på sjekter,  og etterpå var prisene på 24 fots snekker lav. Men Nidelv 26 er mye større i volum og løsninger. Samt mye større motor.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Med tanke på dagens priser så virker den båten solid og ok priset. Det er usikkert hva selger mener med totalovergått motor i 2015. 

Motor etc ser bra ut. Septiktank og dieseltank er vel ikke nevnt, og der må du mulig putte inn mer penger. 

Utstyrsnivå ser bra ut. 

Jeg har ikke fulgt med på hvordan de båtene har vært priset i det siste. Jeg hadde en Nidelv 24 som jeg solgte i 2009, og da til ca 80000. Året etter sank prisene på sjekter,  og etterpå var prisene på 24 fots snekker lav. Men Nidelv 26 er mye større i volum og løsninger. 

• Create New...