Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Tja, det er en motor som er 36 år gammel og som det ikke lages deler til lenger. Så om det for eksempel må byttes en varmeveksler, er man prisgitt bruktmarkedet. En båt med TAMD30 er i mine øyne ikke verdt 180k i dag. Motorbytte må påberegnes innen noen år, er jeg ganske sikker på. Det koster mer enn innkjøpet av båten.

Denne har også originale puter, disse koster det mye å bytte ut, noe jeg ville ha gjort. Si nøkternt, puter; 45000,- kalesje; 15000,- Dette er ting som burde vært byttet på denne.

Worry II

Worry II

Tja, det er en motor som er 36 år gammel og som det ikke lages deler til lenger. Så om det for eksempel må byttes en varmeveksler, er man prisgitt bruktmarkedet. En båt med TAMD30 er i mine øyne ikke verdt 180k i dag. Motorbytte må påberegnes innen noen år, er jeg ganske sikker på. Det koster mer enn innkjøpet av båten.

Denne har også originale puter, disse koster det mye å bytte ut, noe jeg ville ha gjort.

Worry II

Worry II

• Create New...