Jump to content

Edit History

pipe

pipe

carlings skrev for 4 timer siden:

3) Er det helt høl i huet for meg som førstegangskjøper å vurdere daycruisere fra 2005 og nyere? Ser at mulighetene jo da åpner seg veldig, men har helt angst for at vi får store utgifter i fleisen fra første stund når motoren sikkert streiker…

Jeg syntes ikke det.

Om det værste skulle skje så får du mye brukt motor for verditapet på en helt ny båt.
Eller velger du å kjøpe ny motor vil du få igjen endel av dette ved ett salg.
Sannsynligheten for att du trenger ny motor de neste årene vil jeg si er relativt lav.
Det er uvanlig å koste på påhengere store summer...De bare virker til de ruster opp innvendig.

pipe

pipe

3) Er det helt høl i huet for meg som førstegangskjøper å vurdere daycruisere fra 2005 og nyere? Ser at mulighetene jo da åpner seg veldig, men har helt angst for at vi får store utgifter i fleisen fra første stund når motoren sikkert streiker…

Jeg syntes ikke det.

Om det værste skulle skje så får du mye brukt motor for verditapet på en helt ny båt.
Eller velger du å kjøpe ny motor vil du få igjen endel av dette ved ett salg.
Sannsynligheten for att du trenger ny motor de neste årene vil jeg si er relativt lav.

pipe

pipe

Jeg syntes ikke det.

• Create New...