Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

Anholt. Gjorde relativt grundig research på forhånd for å finne ut av hva havneprisen egentlig inkluderer, uten hell. Det står med svært liten tekst på lappen jeg fikk fra automaten - ankomst 04.30, gyldig til kl 13. Jeg hadde tenkt til å gi fullstendig f..., planen er å dra kl 15. Så ser jeg en gang til - jeg har faktisk betalt inntil i morgen kl 13. Undres på om det hadde gjort noen forskjell om jeg hadde betalt for havneavgift kl 23.59?

Betaling for 24 timer forekommer meg å være det mest rettferdige, og utiliserer også begrenset plass på en bedre måte enn om havna skal være tømt på et gitt klokkeslett.

(Og mulighet til å betale for et kortere dagsbesøk er etter mitt syn en fin ting)

tobixen

tobixen

Anholt. Gjorde relativt grundig research på forhånd for å finne ut av hva havneprisen egentlig inkluderer, uten hell. Det står med svært liten tekst på lappen jeg fikk fra automaten - ankomst 04.30, gyldig til kl 13. Jeg hadde tenkt til å gi fullstendig f..., planen er å dra kl 15. Så ser jeg en gang til - fristen er faktisk i morgen kl 13. Undres på om det hadde gjort noen forskjell om jeg hadde betalt for havneavgift kl 23.59?

Betaling for 24 timer forekommer meg å være det mest rettferdige, og utiliserer også begrenset plass på en bedre måte enn om havna skal være tømt på et gitt klokkeslett.

(Og mulighet til å betale for et kortere dagsbesøk er etter mitt syn en fin ting)

tobixen

tobixen

Anholt. Gjorde relativt grundig research på forhånd for å finne ut av hva havneprisen egentlig inkluderer, uten hell. Det står med svært liten tekst på lappen - ankomst 04.30, gyldig til kl 13. Jeg hadde tenkt til å gi fullstendig f..., planen er å dra kl 15. Så ser jeg en gang til - fristen er faktisk i morgen kl 15. Undres på om det hadde gjort noen forskjell om jeg hadde betalt for havneavgift kl 23.59?

• Create New...