Jump to content

Raymarin St 6001 holder ikke kursen

mybizoptin

Recommended Posts

Autopiloten i min Bavaria 33 Cruiser 2006, en Simrad ST6001, holder ikke kursen, men dreier gradvis mot styrbord.

Jeg har prøvd å konfigurere etter bruksanvisningen, men uten å lykkes så lang. Kommer til å prøve en gang til, men lurer på om det kan være noe annet? 

Er det andre steder som kan være feilkilder? Hva bør undersøkes først?

Hvilken 'hjerne' er det du har? Hvis den er fra 2006, null support. Jeg greide å blåse en diode i vår hjerne (heter noe slikt som X30) fra ca. 2008. Eksisterer ikke tegninger, vanvittig dyrt å søke opp hvor dioden sitter på bordet, bedre å kjøpe en ny hjerne, var svaret jeg fikk. Etter at de først hadde brukt 2000 kroner på å ta imot og plukke på dingsen. Bruk og kast om ikke konfig. løser problemet. Jeg hjalp en tysker nede ved Donsö med tilsvarende problem for noen år siden. Der var det kompasset som hadde feilet. Vi fant en forhandler i Göteborg som hadde kompass på lager. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...