Lazyjack Startet 3.August.2021 Link til dette innlegget Startet 3.August.2021 (redigert) Hva er trikset for å få ut denne spilleren fra kassetten den er montert i? Redigert 3.August.2021 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Som regel å dytte inn en lang flat "nøkkel" på hver side. Noen ganger er den med mothaker, slik at den griper spilleren samtidig som den løser ut, og man kan dra ut spilleren. Noen ganger er det runde pinner, men da ser du gjerne et sted å stikke dem inn. Vet ikke helt hvordan det er på denne Pinoeren Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Her bruker han et baufilblad blant annet. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
index Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Om du kommer til baksiden, er det ofte like greit å bøye inn festeleppene til kassetten i stedet. Og så bare dra ut alt i ett. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lazyjack Svart 3.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Takk for tips. Kommer ikke til bak og har ikke "nøkkel" så da blir det å prøve baufilbladmetoden fra videoen. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Fungerer det. Poenget er å presse inn noen "stoppere". Jeg har brukt mye rart til det. Utrolig mye som kan bli til "verktøy " når nøden er stor. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
pipe Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Lazyjack skrev 38 minutter siden: Takk for tips. Kommer ikke til bak og har ikke "nøkkel" så da blir det å prøve baufilbladmetoden fra videoen. Hvis ikke kan du låne disse spakene av meg. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 bruk ett par strips av passe størrelse Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Lazyjack Svart 4.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 pipe skrev for 11 timer siden: Hvis ikke kan du låne disse spakene av meg. Takk for fint tilbud, kommer tilbake om jeg ikke får det til med nødløsningene foreslått over ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.