Jump to content

Edit History

code-

code-

Vel, snarveier er snarveier og jeg monterte pumpa sammen og fylte litt vann for a se om den holdt tett... Og det dryppet rimelig godt ut "weep hole" så jeg må nok krype til korset og bytte alt av innmat. Tenker jeg må finne et mekanisk verksted, kanskje de har pakningene jeg trenger? Jeg ser også at skaftet har noe "pitting", ut i fra slitasjen så sitter dette rett hvor pakningen går, kan det være mulig å dreie denne ned litt og sette i en annen størrelse pakning, eller må jeg kjøpe helt nytt? I så fall, hvem selger dette til en grei pris? 

IMG_20210804_164705.jpg.3c32bc2d4d5d21eccef6623449c4faf5.jpg

code-

code-

Vel, snarveier er snarveier og jeg monterte pumpa sammen og fylte litt vannfor a se om den holdt tett... Og det dryppet rimelig godt ut "weep hole" så jeg må nok krype til korset og bytte alt av innmat. Tenker jeg må finne et mekanisk verksted, kanskje de har pakningene jeg trenger? Jeg ser også at skaftet har noe "pitting", ut i fra slitasjen så sitter dette rett hvor pakningen går, kan det være mulig å dreie denne ned litt og sette i en annen størrelse pakning, eller må jeg kjøpe helt nytt? I så fall, hvem selger dette til en grei pris? 

IMG_20210804_164705.jpg.3c32bc2d4d5d21eccef6623449c4faf5.jpg

• Create New...