Jump to content

Edit History

Diddn

Diddn

Statoren under svinghjul har en tendens til å gi seg på disse motorene, de er støpt i epoxy. Men om statoren er dårlig kan det fortsatt være gnist men ikke god nok gnist til at den starter.

Men om det ikke er gnist i det heletatt kan også cdi/switch-boksen ha gitt seg.

Det er to separate coiler på denne motoren, så det at de skal gi seg samtidig er lite sannsynlig.

Jeg ville begynt med å koble i fra ledningene til dødmannsknappen og sjekke om det er gnist først.

Hvis ikke ville jeg ohmet stator og sjekke at den har de verdiene som den skal ha.

Diddn

Diddn

Statoren under svinghjul har en tendens til å gi seg på disse motorene, de er støpt i epoxy. 

Det er to separate coiler på denne motoren, så det at de skal gi seg samtidig er lite sannsynlig.

Jeg ville begynt med å koble i fra ledningene til dødmannsknappen og sjekke om det er gnist først.

Hvis ikke ville jeg ohmet stator og sjekke at den har de verdiene som den skal ha.

Diddn

Diddn

Statoren under svinghjul har en tendens til å gi seg på disse motorene, de er støpt i epoxy. 

Jeg ville begynt med å koble i fra dødmannsknappen og sjekke om det er gnist først.

• Create New...