Vikrem Startet 4.August.2021 Link til dette innlegget Startet 4.August.2021 Hei I dag fikk jeg et uendelig problem på min 2004mod Mercruiser 4.2 D-tronic 320hk. Den har ligget i havnet i 2 uker pga ferie reise og gikk helt fint å feil fritt når den ble parkert i bås. Den starter fin og går helt normalt på tomgang og ved rusing i fri (ruset den opp til litt over 2000rpm uten problem) Men når jeg vrir nøkkelen til STOP så slår alle instrument seg av som normalt men motor øker turtall i 1 til 2 sekunder (høres ut som ca 200 til 300rpm økning) så dør den ut til 0 rpm uten noe rare lyder eller unormal gange. Starter opp uten noe indikasjon på feil på MIL lampa eller unormal oppstart så får den samme problemet ved stop. Har ikke fått vært ute å testet den med pådrag Mistenker om det kan være noe tull med Fuel Quantity actuator, Fuel Quantity sensor eller Fuel Shut off Valve på injeksjonspumpa. Er det noen som har vært borti dette problemet eventuelt har kjennskap tlø Borch VE-EDC injeksjonspumper? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.