Viking2 Startet 5.August.2021 Link til dette innlegget Startet 5.August.2021 Hei. Har den siste tiden fått en lyd ifra mitt bmw mk2 drev, høres ut som en bankende lyd nesten så båten høres ut som en snekke. Det er verst når jeg svinger. Noen kloke hoder som kan fortelle meg hva dette er eller hva det kommer av Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 5.August.2021 Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 Nå kjenner ikke jeg til det spesifikke drevet, men det høres jo ut som et defekt lager i knuten, krysset. Sitér dette innlegget Link to post
Viking2 Svart 5.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 Vet du om det er en vanskelig jobb å bytte eller om det er noen måte jeg kan sjekke den knuten for å finne ut om det er den Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 5.August.2021 Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 Som sagt kjenner jeg ikke til dette drevet, men kanskje du finner noe mer info i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.August.2021 Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 Dixie 2100 skrev 19 minutter siden: Nå kjenner ikke jeg til det spesifikke drevet, men det høres jo ut som et defekt lager i knuten, krysset. En kompis fikk slik banking i drevet (Bravo 3) og da var det vanninntrenging i belgen. Måtte bytte drivknute såvidt jeg husker Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Dixie 2100 Svart 5.August.2021 Link til dette innlegget Svart 5.August.2021 ivar skrev 2 minutter siden: En kompis fikk slik banking i drevet (Bravo 3) og da var det vanninntrenging i belgen. Måtte bytte drivknute såvidt jeg husker Er Mercruiser jeg også er kjent med, og siden det også er drivknute på BMW-drevet trakk jeg denne paralellen da det oppleves på samme måte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.