Jump to content

Edit History

Kenneth 81

Kenneth 81

For å bruke en båt med to motorer og akslinger som eksempel så kommer man fort opp i 6 eller flere hull i skroget der en enkeltfeil fører til ubåt: 2 pakkbokser, 2 kjølevannsinntak, utløp for kloakk og sjøvannsinntak til toalett.

I tillegg så kommer eventuelt gjennomgående svinger for ekkolodd, hastighetsgiver, dybdemåler, undervanns eksos, sjøvannspyling eller andre mer eller mindre vanlige dingser som krever hull under vannlinjen. :sweat:

Når jeg tenker meg om så tror jeg neste båt blir en seiljolle med fast kjøl og utenpåliggende ror! :crazy:

Kenneth 81

Kenneth 81

For å bruke en båt med to motorer og akslinger som eksempel så kommer man fort opp i 5 eller flere hull i skroget der en enkeltfeil fører til ubåt: 2 pakkbokser, 2 kjølevannsinntak og sjøvannsinntak til toalett.

I tillegg så kommer eventuelt gjennomgående svinger for ekkolodd, hastighetsgiver, dybdemåler, undervanns eksos, sjøvannspyling eller andre mer eller mindre vanlige dingser som krever hull under vannlinjen. :sweat:

Når jeg tenker meg om så tror jeg neste båt blir en seiljolle med fast kjøl og utenpåliggende ror! :crazy:

• Create New...