Vetikke Startet 6.August.2021 Link til dette innlegget Startet 6.August.2021 Hei. Jeg har litt problemer med min 25 hk yahama. Har null peil på påhengere, så ville høre her om det kunne være en quickfix før jeg sender den på verkstedet. I fri kan jeg ruse den slik den alltid har gjort, mens da jeg setter den i gir får jeg ikke opp turtallet(går kanskje i 5 knop) Hvis jeg kjører på full gass over tid hender det at den plutselig hoster og harker litt, og går som den skal. Om jeg da senker gassen kommer problemet tilbake igjen. Noen som har peiling? :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 6.August.2021 Link til dette innlegget Svart 6.August.2021 Start med en rens av forgasser. Enkel jobb. Om du ikke har gjort det før, ta en tur på YouTube eller spør en venn Sitér dette innlegget Link to post
Vetikke Svart 6.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2021 Takker for svar. Det var det første jeg tenkte på også, men da hadde jeg vel ikke fått opp turtallet i fri? Skader vel uansett ikke å gjøre det Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 6.August.2021 Link til dette innlegget Svart 6.August.2021 I fri er det, iten belastning på motoren, og du vil kunne ruse den på mager blanding. Med belastning trengs det mer bensin, Sitér dette innlegget Link to post
Vetikke Svart 6.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2021 Da har jeg lært noe idag også. Takk for hjelpa :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.