Jump to content

Edit History

hegra

hegra

Lazyjack skrev for 8 timer siden:

Tenkte å sjekke hvilken ladespenning jeg får, er den for lav skal jeg forlenge den gule til forbruksbanken.

Det jeg er redd for er at ladingen ikke starter uten at den gule kobles til batteri. Det hele er forklart i brosjyren du har lenger oppe under kapittelet Alternator energizer input. Ser ut til at du har valget mellom og koble den gule sensen til batteri, eller bruke tilkobling av energizer som vist på tegning , og bare la den gule bli stående på dynamoens B+. Går vel bra enten du velger det ene eller andre vil jeg tro. :thumbsup:

hegra

hegra

Lazyjack skrev for 7 timer siden:

Tenkte å sjekke hvilken ladespenning jeg får, er den for lav skal jeg forlenge den gule til forbruksbanken.

Det jeg er redd for er at ladingen ikke starter uten at den gule kobles til batteri. Det hele er forklart i brosjyren du har lenger oppe under kapittelet Alternator energizer input. Ser ut til at du har valget mellom og koble den gule sensen til batteri eller bruke tilkobling av energizer som vist på tegning. Går vel bra enten du velger det ene eller andre vil jeg tro. :thumbsup:

• Create New...