Jump to content

Edit History

tuttiiti

tuttiiti

Skrivebom på mm og cm

1 hour ago, Gullfisk said:

I tillegg har de jeg har vært borti, hatt topcoat innvendig nesten opp til fenderlist. 

Det er noe slags maling på ene siden nedi motorrommet og nedi kjølen, men ellers er det kun naken glassfiber. 

1 hour ago, index said:

Hvor tykt er overbygget der du mener det er laminert inn kryssfiner?

Kan ikke svare deg helt sikkert her, men kanskje 10-15 mm med topcoaten. Glassfiberlaget som er over denne hardere, mulige tre-kjernen er tynt. 

tuttiiti

tuttiiti

1 hour ago, Gullfisk said:

I tillegg har de jeg har vært borti, hatt topcoat innvendig nesten opp til fenderlist. 

Det er noe slags maling på ene siden nedi motorrommet og nedi kjølen, men ellers er det kun naken glassfiber. 

1 hour ago, index said:

Kan ikke svare deg helt sikkert her, men kanskje 10-15 mm med topcoaten. Glassfiberlaget som er over denne hardere, mulige tre-kjernen er tynt. 

tuttiiti

tuttiiti

25 minutes ago, Gullfisk said:

23 minutes ago, index said:

Kan ikke svare deg helt sikkert her, men kanskje 10-15 cm med topcoaten. Glassfiberlaget som er over denne hardere, mulige tre-kjernen er tynt. 

tuttiiti

tuttiiti

5 minutes ago, Gullfisk said:

Det er noe slags maling på ene siden nedi motorrommet og nedi kjølen, men ellers er det kun naken kryssfiner. 

4 minutes ago, index said:

Kan ikke svare deg helt sikkert her, men kanskje 10-15 cm med topcoaten. Glassfiberlaget som er over denne hardere, mulige tre-kjernen er tynt. 

• Create New...