Jump to content

Edit History

Landcrab

Landcrab

Sørlandet2 skrev 6 minutter siden:

Dette er jo på sugesida av pumpa. Lufta her i slangen blir fanga på det høyeste punktet. Pumpa suger ren diesel som ser ut som den smyge seg under luftbobla. 

Hvis du korter ned slangen, unngår det høye punktet, så tenker jeg du får annet resultat. 

Løftet slangen opp for å ta videoen. Har prøvd å skifte hvordan den ligger uten at det endret noe. Når slangen er tilsynelatende tom for luft så ser jeg fortsatt luft i toppen ved filteret.

Men jeg kan godt korte inn slangen for å se om det har noe effekt ??

Landcrab

Landcrab

Sørlandet2 skrev 6 minutter siden:

Dette er jo på sugesida av pumpa. Lufta her i slangen blir fanga på det høyeste punktet. Pumpa suger ren diesel som ser ut som den smyge seg under luftbobla. 

Hvis du korter ned slangen, unngår det høye punktet, så tenker jeg du får annet resultat. 

Løftet slangen opp for å ta videoen, har prøvd å skifte hvordan den ligger uten at det endret noe. Når slangen er tilsynelatende tom for luft så ser jeg fortsatt luft i toppen ved filteret.

Landcrab

Landcrab

Sørlandet2 skrev 3 minutter siden:

Løftrt slangen opp for å ta videoen, har prøvd å skifte hvordan den ligger uten at det endret noe. Når slangen er tilsynelatende tom for luft så ser jeg fortsatt luft i toppen ved filteret.

• Create New...