Martine29 Startet 11.August.2021 Link til dette innlegget Startet 11.August.2021 Hei. Har elektronisk gass og gear som er flere år gammelt. På revers kommer det alarm. Kopler inn men ingen gass. Ellers funker det helt ok. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 11.August.2021 Link til dette innlegget Svart 11.August.2021 Jeg kjenner ikke dette systemet. Men kan det være en bryter som skal sense at den står skikkelig i gir som ikke blir aktivert. I tilfelle kan årsaken være justering av girwire (feks at denne har strukket seg litt) eller feil med bryteren. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Martine29 Svart 11.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2021 Hei. Skal ta av lokk på boksen og smøre opp tenker jeg. Nå har jeg akkurat vrikket litt på kabel rød til gearsjalter og alarm vekk. Takk for tips Brigg. Fint i dag å. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.