Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

zooper skrev 25 minutter siden:

Opptre som et skikkelig rassh*l derimot - da kan alt skje. Jeg er i utgangspunktet på ferie og vil ikke la idioter ødelegge for humøret. Men jeg har en lunte jeg og - stort sett lang, men ikke uendelig.

Hele innlegget til zooper applauderes :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Da jeg for mange år siden "trampet" nedover sørlandskysten med 3 - 4 andre båtvenner på ferie hadde vi alltid planen klar om vi skulle komme til å oppleve drittsekker i en uthavn. Vi opplevde dessverre drittsekker, men turte aldri sette vår egen plan ut i virkelighet: Å kappe fanglinene inn til land samt dreggtauet til drittsekkens båt etter at drittsekken hadde gått til køys for natta. Og så la ham drive av gårde. Vel-vel...............................................vi gjorde det ikke, men lysten var nok der altfor ofte :smiley:

tom Cognac

tom Cognac

zooper skrev 24 minutter siden:

Opptre som et skikkelig rassh*l derimot - da kan alt skje. Jeg er i utgangspunktet på ferie og vil ikke la idioter ødelegge for humøret. Men jeg har en lunte jeg og - stort sett lang, men ikke uendelig.

Hele innlegget til zooper applauderes :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Da jeg for mange år siden "trampet" nedover sørlandskysten med 3 - 4 andre båtvenner på ferie hadde vi alltid planen klar om vi skulle komme til å oppleve drittsekker i en uthavn. Vi opplevde dessverre drittsekker, men turte aldri sette vår egen plan ut i virkelighet: Å kappe fanglinene inn til land samt dreggtauet til drittsekkens båt. Og så la ham drive av gårde. Vel-vel...............................................vi gjorde det ikke, men lysten var nok der altfor ofte :smiley:

tom Cognac

tom Cognac

zooper skrev 19 minutter siden:

Hele innlegget applauderes :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Da jeg for mange år siden "trampet" nedover sørlandskysten med 3 - 4 andre båtvenner på ferie hadde vi alltid planen klar om vi skulle komme til å oppleve drittsekker i en uthavn. Vi opplevde dessverre drittsekker, men turte aldri sette vår egen plan ut i virkelighet: Å kappe fanglinene inn til land samt dreggtauet til drittsekkens båt. Og så la ham drive av gårde. Vel-vel...............................................vi gjorde det ikke, men lysten var nok der altfor ofte :smiley:

• Create New...