Jump to content

Edit History

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Gullfisk skrev 1 time siden:

Spennende. Hva bor i kjelleren på denne da? 

To 2-takt Detroit diesel V6 på 300-400 hk hver. Bråker noe helt inn i en annen verden!😁😁. Men de går utrolig pent og jevnt. 

trixie2 skrev 24 minutter siden:

Bare å fortøye til de trebryggene altså?

Og så sitte og nyte slusingen.:clap:

Ja, men å si at det var noe å nyte vet jeg ikke. Det hele er over på fem minutter og du merker ikke om du går opp eller ned!😂😂

Roger og Olina skrev 12 minutter siden:

Så gøy å følge med på. Ser ut til å være en fantastisk flott båt. Hva er bredden på den og hva er det for motorer? God tur videre :smiley:

Hyggelig!😊😊 Den er 18 meter lang ig 5,40 bred. Stikker 1,5 meter dypt. Detroit 2 takts V6 i kjelleren. Og tusen takk! Vi får oss bok en huskestue fra Kiel og opp hvis Windy stemmer. 

Big Horn skrev 8 minutter siden:

Båten med specs her: www.inautia.com/used-boat-27058080192453575556545710255459.html

Pen båt!

Denne var jeg ikke klar over. Men den du linjer til er en 2000. Den vi frakter er fra 1989. Forhøyningen på dollbordene er ikke på denne. 

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Gullfisk skrev 56 minutter siden:

Spennende. Hva bor i kjelleren på denne da? 

To 2-takt Detroit diesel V6 på 300-400 hk hver. Bråker noe helt inn i en annen verden!😁😁. Men de går utrolig pent og jevnt. 

trixie2 skrev 18 minutter siden:

Bare å fortøye til de trebryggene altså?

Og så sitte og nyte slusingen.:clap:

Ja, men å si at det var noe å nyte vet jeg ikke. Det hele er over på fem minutter og du merker ikke om du går opp eller ned!😂😂

Roger og Olina skrev 6 minutter siden:

Så gøy å følge med på. Ser ut til å være en fantastisk flott båt. Hva er bredden på den og hva er det for motorer? God tur videre :smiley:

Hyggelig!😊😊 Den er 18 meter lang ig 5,40 bred. Stikker 1,5 meter dypt. Detroit 2 takts V6 i kjelleren. Og tusen takk! Vi får oss bok en huskestue fra Kiel og opp hvis Windy stemmer. 

Big Horn skrev 2 minutter siden:

Båten med specs her: www.inautia.com/used-boat-27058080192453575556545710255459.html

Pen båt!

Denne var jeg ikke klar over!😊



×
×
  • Create New...