Jump to content

Edit History

snekkerbod

snekkerbod

Tja. Med det begrensede budsjettet (for båt, motor og henger), noe manglende kunnskap om (2-t) motor og bruksmønsteret som skisseres ville jeg spart til jeg i hvertfall hadde 100k i budsjett. Er redd risikoen for at du og din familie kan få noen uheldige og dyre opplevelser med gammal båt, el-opplegg og motor som fusker som kan ta bort en del av båtgleden. Antar at alderen på båt/motor da blir +20 år. Og det kan funke fint om alt er godt vedlikeholdt, men det krever også godt vedlikehold fremover for å fortsette å være pålitelig. Og vedlikehold selv om man gjør mye av jobben selv er heller ikke gratis.  Bare mine tanker…

snekkerbod

snekkerbod

Tja. Med det begrensede budsjettet (for båt, motor og henger), noe manglende kunnskap om (2-t) motor og bruksmønsteret som skisseres ville jeg spart til jeg i hvertfall hadde 100k i budsjett. Er redd risikoen for at du og din familie kan få noen uheldige og dyre opplevelser med gammal båt, el-opplegg og motor som fusker som kan ta bort en del av båtgleden. Antar at alderen på båt/motor da blir +20 år. Og det kan funke fint om alt er godt vedlikeholdt, men det krever også godt vedlikehold fremover for å fortsette å være pålitelig. Bare mine tanker…

• Create New...