Hvorforikke Startet 16.August.2021 Del på Facebook Startet 16.August.2021 Min regulator har et problem. Alt ok, men den viser nattmodus =ergo, lader ikke batteriet. Er det andre som har opplevd dette? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.August.2021 Del på Facebook Svart 16.August.2021 https://baatplassen.no/i/terms#baatforumet Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 16.August.2021 Del på Facebook Svart 16.August.2021 Da må du feilsøke. Starte med å måle om det er volt fra solcellepanelet inn på regulator først. Kan være en sikring som er gått feks. Vanligvis er det ikke sikring mellom panel og regulator, men det kan jo være det i din installasjon. PS: du bør endre emnet. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Lars H. Svart 16.August.2021 Del på Facebook Svart 16.August.2021 Hvor store paneler har du? Hvilken regulator har du? Hvor store batterier skal du lade? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Traale Svart 16.August.2021 Del på Facebook Svart 16.August.2021 Jeg har en regulator som fra tid til annen har samme problem. Hva som gjør det er ikke godt å si. Kobler av og på panelet og batteriet, så virker det gjerne en måned til. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.August.2021 Del på Facebook Svart 16.August.2021 Kanskje på tide å vurdere en ny (kvalitets) regulator, hva har du nå? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fantino Svart 16.August.2021 Del på Facebook Svart 16.August.2021 (redigert) Hadde tilsvarende når irr i koplingsboksene på gjorde at mine gamle fleksible paneler begynte å ta kvelden. Ville sjekket at panelene er i stand til å gi strøm. Redigert 16.August.2021 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.